Maverick X3 XMR Turbo R, un SXS pentru distractie pe trasee cu noroi

13.05.2019

Agil si puternic, modelul side-by-side Can-Am Maverick X3 X MR Turbo R aduce in sezonul 2019 o serie de caracteristici menite sa imbunatateasca performantele pe terenurile off road noroioase.

De la noul diferential blocabil Smart-Lok™ si dotarile specifice pentru mud-riding si pana la anvelopele ITP Cryptid 30 inch, modelul Maverick cu cea mai lunga suspensie, cursa de 24 inch este echipat complet pentru a infrunta provocarile zonelor dificile. In continuare, va prezentam principalele trasaturi ale acestui partener off road aflat in topul preferintelor amatorilor de distractie in noroi.

In primul rand, modelul din gama SXS Can-Am 2019 cu latime de 72 inch duce la urmatorul nivel performanta pe teren dificil de accesat cu ajutorul suspensiei moderne TTX (Torsional Trailing-arm X) si a amortizoarelor de ultima generatie FOX 2.5 PODIUM Piggyback pentru a oferi un control sporit in fata pericolelor ascunse de pe portiunile cu apa adanca si noroi.

In al doilea rand, SXS-ul Can-Am Maverick X3 X MR Turbo R 2019 se bazeaza pe motorul de top in industrie Rotax ACE cu trei cilindri, cu inginerie de mare precizie. Vehiculul poate atinge 172 cai putere la 7250 rpm si un cuplu de 124 lb.-ft la 6500 rpm, indiferent de conditiile de teren.

Tehnologia SMART-LOK: Pentru tractiune superioara, tehnologia exclusiva Can-Am Smart-Lok™ stabileste noile standarde in domeniu. Diferentialul frontal cu moduri automate (2WD/4WD si 4WD MUD/4WD TRAIL) favorizeaza tractiune maxima chiar si la rularea cu viteze mici.

Motorul dispune in plus de dotarea cu snorkel si vine cuplat la cutia de viteze compacta de inalta performanta cu raspuns rapid (QRS-X) CVT si trepte L / H / N / R / P.

De asemenea, Maverick X3 dispune de un sasiu ultra-usor si rigid din otel de inalta calitate. In comparatie cu cel mai apropiat competitor, acest side-by-side utilitar-recreational ofera cu 53% mai multa rigiditate si o greutate mai redusa cu 20%.

Ca rezultat al dotarii cu suspensia TTX de ultima ora cu o cursa de 24 inch, vehiculul Can-Am obtine un transfer al puterii fara precedent, raspuns prompt la comenzi si ofera pilotului mai multa incredere la rularea cu viteze ridicate.

Cu o garda la sol de 15 inch, X mr Turbo R nu va ezita sa abordeze chiar si drumurile care par de nestrabatut.

Atentia la detalii este un considerent luat in calcul de inginerii BRP, astfel incat cei mai exigenti rideri vor aprecia optimizarile aduse. Merita amintite scaunele ajustabile in patru moduri, posibilitatea de personalizare usoara cu o gama variata de accesorii.

Pozitia de pilotare joasa a fost gandita pentru a-i ajuta pe pilot si pe pasager sa se simta „conectati” la miscarile vehiculului. Postura impunatoare a modelului este conferita de designul inspirat de modelele de curse si de centrul de greutate.

Cu o combinatie excelenta intre atributele tehnice si cele structurale, un cockpit spatios si modern, lumini LED, bara frontala rezistenta, filtre de aer avansate si o multitudine de accesorii usor de instalat LinQ, side-by-side-ul Maverick X3 este cea mai buna alegere pe care o poate face un rider interesat de performante pe terenuri pline de noroi si apa adanca. Capacitatile vehiculului sunt impinse la maximum prin adaugarea anvelopelor ITP Cryptid de 30 inch pe jante din aluminiu cu beadlock de 14 inch.

Nu in ultimul rand, Can-Am Maverick X3 X MR Turbo R este prevazut cu troliu Warn 2041 kg, deosebit de util in cazul impotmolirii pe traseu.

Specificatii:

- motor Rotax Turbo, 900cc 172cp, 3 cilindri, turbocharger, EFI
- răcire cu lichid
- admisii de aer repoziționate la nivel superior
- filtru de aer high-performance Donaldson
- sistem control inteligent accelerație
- sistem de transmisie Quick Response -X-package
- diferențial blocabil pe față cu tehnologia exclusivă Smart-Lok
- tracțiune cu 4 moduri: 2WD/4WD cu dif. față blocat / 4WD Trail activ / 4WD Trail
- servodirecție Tri-Mode DPS cu cuplu ridicat
- suspensie față cu brațe duble de tip A, bară stabilizatoare, cursă de 559mm, amortizoare Fox 1.5 Podium cu piggyback
- suspensie spate de tip Torsional Trailing-arm X (TTX), bară stabilizatoare, cursă de 610mm, amortizoare Fox 2.5 Podium
- frână față cu disc dublu ventilat de 262mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frână spate cu disc dublu ventilat de 248mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- afișaj multifuncțional along/digital cu vitezometru, turometru, contor parcurs, indicator rezervă combustibil, indicator treaptă viteză, indicator mod funcționare, indicator cuplare centură, indicator 4x4, ceas
- troliu cu capacitate de 2041Kg cu sfoară sintetică
- cârlig remorcare față/spate
- jante din aluminiu cu fixare beadlock
- rack cu o capacitate de 91kg și sistem Linq de atașare rapidă a accesoriilor
- rezervor cu o capacitate de 40L
- bull bar frontal
- scut de protecție HMW
- portiere 1/4
- faruri și stopuri cu LED
- sistem anti-furt.