Can-Am lanseaza un model nou de Maverick cu 4 locuri pentru mud-riding: 2017 Can-Am Maverick MAX X mr 1000R

15.07.2016

Can-Am BRP a mai lansat zilele trecute un model, care astfel consolideaza gama vehiculelor ATV si side-by-side din segmentul mud-riding (pilotat prin noroi), un segment tot mai popular si populat cu tot mai multe modele ale diversilor producatori. Astfel, e vorba de lansarea modelului de 4 locuri 2017 Maverick MAX X mr 1000R, considerat a fi cel mai complet side-by-side pentru mud-riding din intreaga industrie.

Recenta lansare, venita in completarea lineup-ului 2017, pe care Can-Am l-a anuntat in urma cu o luna, consolideaza cea mai importanta si complexa gama mud-riding din piata, avand in acest moment nu mai putin de sase ATV-uri si doua UTV-uri. Concret, gama mud-riding cuprinde patru modele Outlander X mr (cu motoare structurate pe diferite capacitati cilindrice), doua modele sportive Renegade mr (de asemenea, cu pachete de motorizare diferite), precum si doua side-by-side-uri Maverick, de doua, respectiv patru locuri. Orice iubitor de mud-riding si fan al vehiculelor Can-Am are acum aceste opt variante la alegere, in conformitate cu dorintele si necesitatile sale.

In principiu, atunci cand vorbim despre ultimul venit in clanul Can-Am, familia mud-riding, 2017 Can-Am Maverick MAX X mr 1000R, vorbim de fapt despre 2017 Can-Am Maverick X mr 1000R, dar cu patru locuri si cateva modificari firesti.

Vorbim de motorul Rotax V-Twin 1000R de 976cc, capabil sa dezvolte 101 cp, echipat intr-o configuratie exclusiva X-package, disponibil in schemele de culori Painted Hyper Silver, Black & Octane Blue and White.

Fata de modelul original, platforma Maverick MAX are o suplimentara de 29,5 inci (75 cm), ampatament largit sa poata gazdui inca doi pasageri in spate si o amprenta mai buna pe sol. Include de asemenea manere individuale pentru toti pasagerii si scaune tip stadion. Noul Maverick MAX X mr 1000R a primit o serie de caracteristici-cheie specifice gamei 2017, inclusiv CVT durabil cu sistem Quick-Response (QRS).

De asemenea, pe acest nou model au fost aduse tehnologii imprumutate de la modelele Maverick Turbo, precum socurile FOX 2.5 Podium QS3 piggyback, Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS™) si Visco-Lok QE, bara stabilizatoare fata, configuratie specifica jante si anvelope 30-inch Gorilla Axle Silverback Tires / 14-inch Cast-Aluminum Wheels, troliu de 2.041 kg. Bineinteles, fiind vorba de un model pentru noroaie, tot sistemul de admisie/evacuare a fost reconfigurat si asezat pe o zona superioara. Cele doua scaune sunt realizate in maniera X-package, volanul si grafica, de asemenea, subsecvente acestui pachet.