Noul lineup mud riding Can-Am Outlander X MR 2016

17.06.2015

Can-Am Outlander X MR, cel mai mare si cunoscut lineup de ATV-uri pentru trasee cu noroi din industrie, se remarca prin mai multe modele si mai multa putere in 2016 - noi ATV-uri cu un design special si 4 variante de motorizare Rotax! In 2016 se remarca un model cu totul nou, Can-Am Outlander L X MR 570, care ofera entuziastilor posibilitatea de a se bucura de cele mai dificile trasee pentru un pret mult mai accesibil decat in cazul celorlalte modele si fara sa faca niciun compromis privind performantele si calitatea experientei de pilotare. Acest nou membru al lineup-ului se alatura modelelor in revenire Can-Am Outlander X MR 650, X MR 850 si X MR 1000R. De asemenea, toate modelele se remarca prin costurile de intretinere reduse, mentenanta si reviziile la intervale mai mari de timp si nu in ultimul rand prin treapta de viteza L cu un raport special pentru performante mai bune la viteze si turatii reduse. Indiferent de conditiile de traseu, Can-Am Outlander L X MR ofera o experienta de pilotare unica, un aspect agresiv inconfundabil si fiabilitate pentru riderii pasionati care cauta ceva aparte.

CAN-AM OUTLANDER X MR 1000R 2016

Can-Am Outlander X MR 1000R 2016 aduce un motor de 89CP, 80 grade, racit cu lichid, cu 8 valve, Rotax V-Twin, cu 9% mai multa putere fata de anul trecut si cu un nou design al pistoanelor, o noua clapeta de acceleratie de 54mm si noi capete de cilindri imprumutate de la Can-Am Maverick. Este pregatit sa infrunte orice provocare si sa va treaca cu bine peste orice dificultate intalnita pe traseu. Celelalte caracteristici si elemente esentiale le vom enumera punctual:

  • cutie de viteze CVT configurata pentru trasee cu noroi, cu etansare cu 13 suruburi si scurgere speciala, cu treapta L reconfigurata pentru o angajare mai delicata si un control al acceleratiei imbunatatit la viteza mica si in noroi adanc
  • admisie de aer la cutia de viteze integrata si evacuare performanta - plasate la o pozitie inalta pe ATV
  • radiator de mari dimensiuni repozitionat, pe portbagajul fata, deasupra elementelor de mediu
  • cutie de aer cu doua camere pentru o filtrare cu maximum de eficienta
  • amortizoare reglabile FOX Performance Series 1.5 Podium RC2 - permit o flexibilitate maxima si au fost testate in competitia GNCC
  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS) - calibrata special pentru pilotare agresiva, cu 3 moduri (MIN, MED, MAX)
  • jante din aluminiu de 14 inci cu anvelope de 30 inci Gorilla Axle Silverback (pentru Europa aceasta specificatie poate varia)
  • cadru SST G2 de ultima generatie cu tehnologie Geometric Contact Control
  • Oultander X MR 1000R este singurul membru al gamei X MR cu un ampatament de 59 inci (150cm)
  • suspensie spate TTI (Torsional Trailing Arm Independent) - rigida, cu o cursa lunga si bara stabilizatoare
  • suspensie fata cu brat dublu si tehnologie Dive Control Geometry - configurata pentru curse, ideala pentru negocierea de curbe stranse sau la colturi
  • diferential fata Visco-Lok QE cu angajare rapida
  • frane cu discuri de 214mm cu etriere cu 2 pistoane
  • design special al componentelor care faciliteaza o mentenanta mult mai rapida decat in cazul brand-urilor concurente in timp ce se pastreaza un standard inalt de protectie
  • troliu WARN de 3000 livre (1361 kg), deosebit de util in situatii dificile
  • scarite speciale pentru pilot, cu design mud-specific
  • ghidon din aluminiu ergonomic cu protectii de maini
  • bare de protectie heavy duty fata si spate
  • scut de protectie standard
  • portbagaj spate multifunctional rezistent cu sistem LinQ de atasare rapida a accesoriilor - capacitate de incarcare de 90 kg
  • cutie de transport spate rezistenta la apa - capacitate de 21.4 L
  • lumini puternice cu un total de 230W - 2 reflectoare de 60W si 2 proiectoare de 55W - pentru claritate si vizibilitate pe timp de noapte
  • rezervor de 20.5 litri - autonomie peste medie
  • panou de instrumente cu indicator analogic si digital
  • sistem antifurt DESS (Digitally Encoded Security System)

CAN-AM OUTLANDER X MR 850 2016

Can-Am Outlander X MR 850 se remarca prin design-ul fiabil care reduce necesitatile de mentenanta si imparte multe caracteristici cu "fratele sau mai mare", varianta 1000R. Diferente se pot observa in ceea ce priveste ampatamentul mai scurt, amortizoarele FOX HPG si inca cateva. Este propulsat de un motor de 78CP, 854cc, V-Twin (cu 2 cilindri in V) cu pistoane de dimensiuni mai mari, o noua clapeta de acceleratie de 54mm, capete de cilindri imprumutate de la Can-Am Maverick si un cuplu excelent la turatii joase. Caracteristicile care tin de manevrabilitate si accesibilitate le vom enumera punctual:

  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS) - calibrata special pentru pilotare agresiva, cu 3 moduri (MIN, MED, MAX)
  • jante din aluminiu de 14 inci si anvelope de 30 de inci Gorilla Axle Silverback (aceasta specificatie poate fi diferita pentru modelele importate in Europa)
  • cadru SST G2 care ofera o integritate structurala si o manevrabilitate superioara cu mai putine componente
  • suspensie spate Torsional Trailing Arm Independent (TTI)
  • suspensie fata cu brat dublu si tehnologie Dive-Control Geometry
  • amortizoare FOX HPG pe gaz, fata si spate
  • diferential fata Visco-Lok QE cu angajare rapida
  • frane hidraulice cu discuri de 214mm si etriere cu 2 pistoane
  • troliu WARN de 3000 livre (1361 kg)
  • scarite pilot cu design specific pentru noroi
  • bull bar heavy-duty fata
  • scut de protectie standard
  • portbagaj spate rezistent cu o capacitate de 90kg si sistem LinQ
  • compartiment de transport spate de 21.4 litri rezistent la apa
  • 2 reflectoare de 60W, 2 proiectoare de 55W - in total lumini de 230W pentru o claritate si vizibilitate excelenta
  • rezervor de 20.5 litri, autonomie peste medie
  • instrumentatie de bord completa
  • sistem antifurt DESS (Digitally Encoded Security System)

CAN-AM OUTLANDER X MR 650 2016

 

Asemanator cu Outlander X MR 850, varianta 650 a fost proiectata in jurul cadrului SST G2 si ofera putere de top si anvelope si jante speciale. Este echipat cu motorul Rotax 650 V-Twin de 62CP, care ii permite sa concureze cu incredere cu alte ATV-uri din clasa 700cc.

CAN-AM OUTLANDER L X MR 570 2016

 

Complet nou pentru 2016, Can-Am Outlander L X MR 570 imbina dimensiunile accesibile ale lui Outlander L DPS 570 cu caracteristicile de pilotare in zone cu noroi ale lui Outlander X MR 650 pentru a va oferi un vehicul unic la un pret redus. Proiectat sa fie cel mai accesibil mud package din industrie, el aduce o configuratie atent aleasa care include un radiator repozitional, un sistem de admisie special si anvelope speciale - cu siguranta va castiga multi fani de-a lungul timpului! Can-Am Outlander L X MR 570 2016 este propulsat de un motor Rotax 570 V-Twin de 48CP, care a fost imbunatatit cu pistoane mai mari, o cursa mai lunga si o clapeta de acceleratie de 46mm pentru un plus de putere de 4% si de cuplu de 9%, iar sistemul de injectie EFI completeaza pachetul.

  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
  • scarite speciale pentru pilotare prin noroi
  • diferential fata Visco-Lok QE cu angajare rapida
  • bara de protectie fata
  • portbagaj spate din otel cu sistem LinQ de atasare rapida a accesoriilor
  • capacitate de incarcare portbagaj 109kg si de remorcare de 590kg
  • 2 faruri de 35W pentru claritate si vizibilitate excelenta
  • rezervor de combustibil de 20.5 litri - autonomie excelenta
  • afisaj de bord digital multifunctional cu toti indicatorii de care aveti nevoie

Modelele prezentate in acest articol vor fi disponibile in curand in reteaua ATVROM SPORT EXTREM, dealer oficial Can-Am in Romania. Va invitam sa urmariti site-urile noastre, www.atvrom.ro si www.atv-bombardier.ro pentru a fi la curent cu disponibilitatea ATV-urilor pentru mud riding Can-Am Outlander X MR 2016.