Post Image

Can-Am Maverick X mr 1000R 2016

Cel mai intimidant UTV sport recreational pentru terenuri cu noroi Can-Am Maverick X mr 1000R, vine in 2016 pregatit sa imblanzeasca terenurile mlastinoase .

Performanta oferita de noul model este optimizata si combinata foarte bine cu pachetul X mr pentru noroi de la Can-Am, rezultand un vehicul unic, cu excelente calitatati pentru off road. Acesta este propulsat de acelasi motor Rotax 1000R V-Twin, racit cu lichid si cu o capacitate cilindrica impresionanta de 976cc. Puterea imensa este controlata cu ajutorul sistemului electronic de acceleratie iTC care impreuna cu sistemul de injectie EFI ofera motorului un amestec perfect de aer si benzina, asigurand astfel o functionare optima a motorului si un consum redus de combustibil.

front-suspension_12

Sistemul electronic iTC ( Intelligent Throttle Control) dezvoltat de Can-Am previne accelerarile bruste cauzate de miscarea necontrolata a piciorului. De asemenea, sistemul este menit sa ofere asistenta pentru un control mai bun al acceleratiei, putand fi setat in 2 moduri : pentru condus progresiv sau condus sport.

Ca si in cazul versiunii standard, Can-Am Maverick 1000R X mr, beneficiaza de o cutie automata de viteze CVT cu frana de motor, treapta de forta, marsarier si parcare. Transmisia finala este pe cardan iar actionarea motorului 2WD/4WD si blocarea diferentialului fata Visco-Lok QE se face foarte usor, prin simpla apasare a unui buton. Spre deosebire de alti diferentiali blocabili, noul VIsco-Lok QE nu are limita de viteza.

Cadrul de otel este ultimul de ultima generatie, fiind proiectat pentru a face fata celor mai solicitante trasee si este completat de sistemul performant de suspensii, aducand un plus de stabilitate vehiculului.

2016-can-am-maverick-lineup-x-ds-turbo-utvunderground-7

Maverick X dispune pe fata de bascula dubla (Dual A-arm) si amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback cu reglaje pentru pistonare. Suspensia spate este independenta, de tip TTA cu bara stabilizatoare, avand o cursa de 30,5 cm cu acelasi tip de amortizor.In ceea ce priveste sistemul de franare hidraulic, UTV-ul dispune pe fata de 2 discuri ventilate cu diametrul de 220 mm si etriere cu doua pistoane, iar pe spate sunt prezente tot 2 discuri ventilate cu un diametru de 214 mm si etriere cu un singur piston.

La capitolul confort, Can-Am puncteaza din nou si vine echipat cu scaun si volan pentru sofer, complet reglabile.

Prin urmare performantele acestui side-by-side sunt de neegalat la clasa sa. Constructorul canadian Can-Am produce cele mai puternice motoare din industrie si surprinde mereu prin noi inovatii ce imbunatatesc manevrabilitatea si confortul riderului.
02.09.2015