Post Image

2017 Can-Am Maverick X3 MAX a fost lansat, fiind la ora asta cel mai puternic side-by-side sportiv cu 4 locuri

Asa dupa cum anunta in urma cu cateva saptamani, Can-Am BRP a lansat ieri 2017 Can-Am Maverick X3 MAX, varianta cu 4 locuri a superbului model side-by-side sport Maverick X3, fiind la acest moment cel mai puternic vehicul MAX de pe intreaga piata. Stiam ca noul model va avea un sasiu alungit, insa ceea ce s-a vazut aseara in Reno, Nevada a fost de natura sa impresioneze pe toata lumea. Se poate spune ca inca o data, producatorul nord-american a stabilit noi standarde in privinta vehiculelor off-road sportive cu patru locuri.


2017_maverick_x3_max_x_rs_turbo_r_gold_and_can-am_red_3-4_front

“Side-by-side-ul 2017 Can-Am Maverick X3 MAX se bazeaza exclusiv si integral pe progresele si tehnologia existente pe modelul de doua locuri, prezentat anul trecut, insa ofera noi trepte de performanta, manevrabilitate si confort in segmentul cu patru locuri de pe piata”, a explicat Anne-Marie LaBerge, senior vice-presedinte al Global Brands, Marketing and Communications din BRP.


maverick-x3-trail-riding

Discutia despre noul model porneste, fireste, de la sasiul marit si cabina mult marita si spatioasa Ergo-Lok, in care cele patru scaune sunt la acelasi nivel, un nivel jos, dar foarte confortabil si care ii face pe ocupanti sa simta intensitatea experientei off-road la care participa. Cele patru scaune sunt ajustabile in patru nivele, ideea fiind ca in ele sa poata sa stea persoane de diferit gabarit si statura, astfel ca se pot deplasa cu 5,1 cm in plan vertical si 10,2 cm in plan orizontal. Pe usi sunt montate mai multe manere de sprijin, astfel ca pasagerii pot sa stea si confortabil si in siguranta. In total, spatiul pentru pasagerii din spate a ajuns sa fie cu 18% mai generos decat in orice alt vehicul similar de pe piata.


3_2017_maverick_x3_x_ds_cockpit

Un sasiu marit si o capacitate de ocupare mai mare necesita si un sistem de suspensii performante, ceea ce bineinteles ca noul Maverick X3 MAX il detine. In fata, bratele tip A-arms cu sway bar (bara de directie si stabilitate) asigura o cursa de 50,8 cm la doua dintre versiuni, in timp ce versiunea X rs are o cursa de 55,9 cm, iar amortizoarele sunt FOX 2.5 Podium cu QS3 compresie ajustabila. In spate, bratele sunt de inspiratie auto, mai exact dupa camioane, avand la fel sway bar si cursa de 50,8 cm, respectiv 55,9 cm. Sasiul foarte rezistent, fabricat din otel dual-phase DP980 sudat complet asigura o torsiune rigida, o rezistenta excelenta si o manevrabilitate de invidiat. Sub vehicul exista un scut de protectie foarte durabil HMW (high-molecular weight), rezistent la lovituri si socuri.


cq5dam.web.1322.1322

Ampatamentul ajunge la 342,9 cm (135 inci), ceea ce inseamna o lungime mai mare cu 15% fata de orice alt competitor de pe piata, fiind gandit in special pentru sporirea increderii si a conectarii la experientele off-road in viteze foarte mari, plus confortul si ergonomia pozitiei pentru cei doi pasageri din spate. Un sistem de directie quick-ratio, ultima generatie de servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering, moduri de conducere selectabile si controlul inteligent al acceleratiei (iTC) contribuie la controlul, imbunatatirea vitezei si comportamentul la mari viteze ale Maverick X3 MAX. Anvelopele Maxxis Bighorn 2.0 cu diametrul de 76,2 cm (30 inci) au un rol important in asigurarea unei aderente superioare, in timp ce discurile de frana de 262 mm de pe fata ofera performante deosebite de oprire, chiar de la viteze superioare.


maverick-x3-max-sand-roost

In inima acestui side-by-side redescoperim impresionantul motor Rotax ACE in trei cilindri in linie, alaturi de turbina si ventilatia ce ofera cei 154 cai putere cu care se lauda, ce livreaza puterea instantaneu si performanta la cele mai inalte cote, unul dintre motivele pentru care adrenalina va fi in exces in experienta unica off-road. Trei prize de aer plasate la inaltime si pastrate uscate se combina cu un sistem de evacuare premium, cu un debit urias, creandu-se astfel o dinamica avansata a fluxului de aer si un zgomot personalizat. O transmisie QRS-X CVT eficienta, de un inalt raspuns a fost calibrata sa se elimine practic eventualul lag al turbinei si sa imbunatateasca raspunsul pedalei de acceleratie. In tandem cu sistemul excelent gandit de captare si crestere a fluxului de aer exista un sistem avansat de racire, ce confera un nivel optim de performanta si echilibru, in orice moment.


1_2017_maverick_x3_engine

Modelul va fi disponibil in trei variante, trei pachete distincte: Maverick X3 MAX de baza, Maverick X2 MAX X ds, care au o latime de 64 inci (162,5 cm), plus modelul premium Maverick X3 MAX X rs se prezinta cu o latime de 182,9 cm (72 inci), doua optiuni de culoare si mai ales, un sistem de suspensii integral ajustabile, cu o cursa de 55,9 cm, cuplat cu amortizoare FOX 3.0 Podium RC2. In foarte putin timp, modelul va fi disponibil si in reteaua magazinelor noastre, la un pret pe care deocamdata nu il stim, dar va fi comunicat ulterior.


2017-Maverick-X3-MAX-TURBO-R-white_side-right

 
16.02.2017